Zo všetkých dostupných kanálov, ktoré sú marketérom dnes dostupné, má email stále najvyššiu hodnotu keď príde na ROI. Ale kvôli zmenám algoritmov doručiteľnosti je viditeľnosť vašich emailov stále ťažšia ako kedykoľvek predtým. Našťastie, vám ukážeme ako to všetko zmeniť. V tejto sekcii sa naučíte ako postaviť emailovú kampaň, ktorá bude doručená, otvorená, a čo je najdôležitejšie …..bude na ňu kliknuté.
[signinlocker]
Rola Email Marketingu
Naučíte sa ako emailový marketing zapadá do mixu digitálneho marketingu, tri rozdielne typy emailov a dva rozdielne spôsoby ako email poslať.
- The Role of Email Marketing
- Understanding The THREE Different Types of Email – Part 1
- Understanding The THREE Different Types of Email – Part 2
- The TWO Send Types
- Email Marketing and List Building
Vytvorenie Vlastného Promo Kalendára
V tejto časti sa naučíte roly promočného kalendára a nástroje, ktoré budete potrebovať pri jeho tvorbe. Keď pochopíte princípy budete vytvárať 30 a 90 dňové promo kalendáre.
- Gathering Promotional Assets
- Promotional Planning
- Creating Your 30 Day Calendar
- Creating Your 90 Day Rolling Calendar
Vytvorenie Emailovej Kampane
Naučíte sa, ako tvoriť príbeh a emailové kampane určené k zaučeniu, zaujatiu, opakovanému predaju a znovu-zaujatiu vašej databázy.
- Email Campaigns Explained
- Storyboarding Your Indoctrination Campaign
- CASE STUDY: DigitalMarketer Indoctrination
- Storyboarding Your Engagement Campaign
- Storyboarding Your Ascension Campaign
- Crafting A Consumption Campaign
- Crafting An Upsell Campaign
- Storyboarding Your Segmentation Campaign
- Storyboarding Your Re-Engagement Campaign
- CASE STUDY: DigitalMarketer Re-Engagement Campaign
- CASE STUDY: DigitalMarketer Win-Back Campaign
Email Copywriting a Dizajn
Naučíte sa psychológiu písania emailov, ktoré presviedčajú. Zistíte výhody overenej formy predaja a štyri dôvody prečo záujemca kúpi. Naučíte sa umeniu a vede písania (subject lines) a queuing kliku v texte emailu.
- Harvesting Proven Copy
- Four Reasons People Buy
- Points of Belief
- Crafting your Subject Lines
- Crafting Your Body Copy
- Queuing the Click
Optimalizácia Otvorení a Preklikov
Každý email marketér vie, že kľúčom k úspešnému email marketingu je nárast otvorení a pomeru preklikov. V tejto sekcii sa naučíte najlepšie praktiky pre zvýšenie týchto dvoch kritických metrík.
- Getting More Opens
- Getting More Clicks
Stopovanie a Meranie Výsledkov
Táto sekcia vás naučí ako zmerať fitness vašej emailovej kampane so stanovenými výsledkami a záznamu z monitorovania výsledkov.
- Benchmarking Your Results
- What to Track and When to Track it
- Email Stats Tracking Sheet DEMO
Doručiteľnosť Emailov
Aj tá najlepšia emailová kampaň bude mať slabé výsledky, keď sa nedostane do Schránky. V tejto sekcii sa naučíte ako dokázať, že váš email si zaslúži byť doručený a ako monitorovať svoju reputáciu s email marketingom.
- Ways to Prove You’re NOT A SPAMMER
- Your Mailer Reputation
- Your Sender Infrastructure
- Your Subscripber Engagment
- Monitoring and Tracking Deliverabliity
[/signinlocker]